Het is bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Heleen Vis - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Heleen Vis - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Heleen

Blijf op de hoogte en volg Heleen

28 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Na een jaartje (hard?) bikkelen op de universiteit heb ik besloten om deze zomer er even tussenuit te gaan. Morgen vertrek ik daarom naar Noorwegen om daar ongeveer twee maanden vakantiewerk te doen op Camping Buøy in Dalen. Ik vlieg vanaf Schiphol naar Sandefjord, waarna ik vanaf Sandefjord nog vier uur in de bus door het mooie Noorse landschap mag rijden.

Camping Buøy is een niet hele grote, maar gezellige familiecamping. Zo’n 11 jaar geleden heb ik er zelf ook wel eens met mijn familie vakantie gehouden en dat was toen zelfs zo goed bevallen dat we de volgende 7 zomers ook maar weer naar Noorwegen zijn gegaan ;-) De eigenaren – Bob & Indra- zijn Nederlands, zij nemen hun kinderen mee en daarnaast zullen er vier andere Nederlandse collega’s zijn. Dat wordt wel een gezellige boel denk ik zomaar :) Ik zal veel en hard moeten werken, maar in zo een mooie omgeving (en hopelijk met leuke mensen) kan ik daar niet echt mee zitten.
Vanaf 20 augustus ben ik klaar en zullen mijn ouders ook arriveren waarna ik samen met hun nog even door Zuid-Noorwegen ga toeren.

Via deze blog zal ik jullie een beetje op de hoogte houden van mijn belevenissen!

Ha det!

Heleen

Ps.: voor meer info over de camping waar ik de komende tijd ga wonen kun je kijken op www.dalencamping.com

  • 28 Juni 2011 - 15:56

    Carolien:

    Jaaaaa spannend!!! We moeten maar een paar skype-dates plannen tussen Noorwegen, Nederland en Rwanda :) Succes met spullen pakken en ik zie je morgen! Xxx

  • 28 Juni 2011 - 16:21

    Fam Vogel Halsteren:

    Hallo Heleen, een hele goede reis toegewenst en heel veel plezier in Noorwegen. Groetjes uut Altere.

  • 28 Juni 2011 - 16:53

    Mariska:

    Nou, superveel plezier gewenst in Noorwegen! Maak er een mooie tijd van, we zullen je blog zo af en toe eens lezen om te zien hoe het je vergaat daar.
    Goede reis, en tot over een tijdje!!

    De Vogeltjes uit Kloetinge

  • 28 Juni 2011 - 17:31

    Tante Hannie:

    Nogmaals: een heel goede reis en een fijne tijd in Noorwegen. Geniet er van en laat ze maar es zien, dat Zeeuwen van wanten weten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Heleen

Actief sinds 13 Feb. 2011
Verslag gelezen: 4009
Totaal aantal bezoekers 38932

Voorgaande reizen:

18 Januari 2015 - 02 April 2015

Burundi 2015

11 Maart 2014 - 29 Juni 2014

Ghana 2014

07 Juli 2012 - 30 Augustus 2012

Rwanda 2012

29 Juni 2011 - 02 September 2011

Noorwegen 2011

Landen bezocht: